piątek, 12 kwietnia 2013

Post#1: Przywitanie

Ohayo, Konnichwiwa, Konbanwa - zależy o której godzinie czytacie tego posta.
Bardzo miło mi poznać, na imię mi Ola i mam 16 lat, chodzę do pierwszej klasy liceum i jestem na profilu społeczno-prawnym. Jednak tutaj będę pod nickiem Salivia, pod którym można mnie w sumie znaleźć w wielu grach komputerowych itp.
Jeżeli chodzi o moje zainteresowania, to kocham rysować, pisać opowiadania fantasy oraz fanficki, czytam nałogowo książki. Poza tym od jakiegoś czasu gram w gry komputerowe, tutaj nie mogę powiedzieć, że jakoś szczególnie dużo, ale udało mi się grać w: Dragon Age: Originis, Dragon Age II, LOTRo, SWTOR i Shaiye.
No i do tego dochodzi jeszcze anime, na którym bardziej skupiam się od prawie dwóch lat, ekspertem nie jestem, na konwencie byłam tylko jednym (Asucon XIII - jeżeli ktoś widział niską dziewczynę, która nie wygląda na swój wiek w za dużym t-shircie i czerwonych tenisówkach, to prawdopodobnie byłam to ja). Jednak mimo wszystko, postanowiłam założyć bloga, na którym będę recenzować różne anime oraz mangi.
Mam nadzieję, że jakoś mi się to uda ^^"

Gdzie jeszcze możecie mnie znaleźć:
-Blog ze znajomymi
-Mój DeviantArt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz